FAQ
Najczęściej Zadawane Pytania
Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Jeśli złożyłeś zamówienie w veloura, czas dostawy może być nieco inny, niż jesteś przyzwyczajony. Ponieważ nasze produkty są wysyłane bezpośrednio od dostawców, możemy znacznie zaoszczędzić na kosztach magazynowania i transportu. Dzięki temu możemy oferować nasze produkty w bardzo atrakcyjnych cenach.
Średni czas dostawy wynosi od 5 do 8 dni roboczych (poniedziałek–piątek, z wyłączeniem dni świątecznych).
Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem jeszcze zamówienia?
Z powodu ogromnego zainteresowania naszymi produktami może się zdarzyć, że Twoje zamówienie dotrze nieco później niż oczekiwano. Prosimy o wyrozumiałość. Jeśli ten okres minął, a Ty nadal nie otrzymałeś przesyłki, napisz do nas na adres kontakt@veloura.pl Sprawdzimy wtedy, co dzieje się z Twoją paczką.
Chcę wymienić lub zwrócić moje zamówienie, jak to zrobić?
Aby zwrócić zamówienie, wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail na kontakt@veloura.pl W wiadomości podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia (np. #0000) z wiadomości potwierdzającej oraz powód zwrotu. Następnie przekażemy Ci adres zwrotny oraz potwierdzimy możliwość zwrotu. Po tym możesz odesłać produkt wybraną przez siebie firmą kurierską.
Jakie są koszty zwrotu?
Koszty zwrotu są niestety na własny koszt. Cena będzie zależeć od wybranego przewoźnika. Aby uzyskać więcej informacji o cenach, skonsultuj się z witryną internetową przewoźnika, którego zamierzasz użyć do wysyłki.
Jakie są warunki zwrotu mojego produktu/produktów?
Zawsze obowiązuje 14-dniowy termin zwrotu. Termin ten rozpoczyna się w dniu otrzymania produktu. Obowiązują jednak pewne warunki:
Możesz zwrócić artykuł tylko wtedy, gdy:
● Termin zwrotu nie upłynął;
● Produkt znajduje się w oryginalnym opakowaniu i wszystkie metki są nadal przymocowane;
● Produkt nie był używany.
Jakie metody płatności mogę wykorzystać?
Akceptujemy płatności za pomocą iDeal, BLIK, Bancontact, kart kredytowych oraz Klarna.
Jeśli nie jesteś pewien, czy Twoja metoda płatności została zaakceptowana, postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie płatności, aby zobaczyć wszystkie dostępne opcje.
Wszystkie transakcje są realizowane za pomocą bezpiecznych i niezawodnych systemów płatności i są w 100% bezpieczne.
Co jeśli nie otrzymałem wiadomości potwierdzającej zamówienie?
To nie powinno się zdarzyć. Wyślij wiadomość e-mail zawierającą Twoje pełne imię i nazwisko oraz adres e-mail na pomoc@veloura.pl. Pomożemy Ci jak najszybciej.
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Chcesz anulować swoje zamówienie z jakiegokolwiek powodu? Wyślij jak najszybciej e-mail na kontakt@veloura.pl
W wiadomości podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia (np. #0000) oraz powód anulowania zamówienia.